Equip humà
Els nostres professionals tenen com a objectiu afavorir en tot moment el benestar de la persona. El treball en equip facilita el coneixement de l’estat de les persones diàriament i en tot moment per part de tot l’equip interdisciplinari.
Això és un tret diferencial de La Magnòlia.
Antic Centre ISPA
Els professionals de la Magnòlia tenen més de 13 anys d’experiència, donat que formaven part de l’equip d’ISPA. El centre de dia ISPA, centre especialitzat amb persones amb Demència va iniciar els seus serveis al 1999 i va tancar l les seves portes al juliol del 2014. La cessió d’activitat va estar originada pel tancament d’ISPA, entitat dedicada a la dependència i atenció a les persones amb demència amb més de 30 anys d’experiència. Donada aquesta situació i la necessitat dels serveis que oferia el Centre de dia Ispa al barri i altres zones de Barcelona, part de l’equip de professionals del Centre de dia Ispa vàrem decidir reobrir les portes iniciant una nova etapa renovada i acompanyats dels coneixements que en els últims 13 anys hem assolit. Donada la trajectòria anterior
i el recolzament de Famílies, Entitats i Institucions, el 12 d’agost del 2014 vàrem poder tornar a l’activitat de Centre de dia amb el nom de LA MAGNÒLIA.
El Centre de dia La Magnòlia està vinculat a L’Associació d’ajuda a la memòria Magnòlia. Aquesta associació té com a missió crear tots aquells recursos que afavoreixin el manteniment de les funcions cognitives de les persones que pateixen alguna malaltia degenerativa o seqüeles d’afeccions cerebrals i el recolzament als seus familiars.



